Forum

Zaloguj się na forum Klastra Zdrowie Moda i Uroda:

    |

Regulamin forum

Regulamin forum dyskusyjnego "Klastra Zdrowie Moda i Uroda"

 

I.    Kto może być uczestnikiem e-Forum ?

Uczestnikiem Forum mogą być pełnoprawni Członkowie Klastra Zdrowie Moda i Uroda, którzy posiadają swój indywidulany login i hasło

II.    Jakie zasady obowiązują uczestników e-Forum?

Stając się uczestnikiem forum zobowiązujesz się do przestrzegania poniższych zasad:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. Użytkownicy e-Forum występują na nim pod własnym imieniem i nazwiskiem.
  2. Swoje pytania i opinie formułuj precyzyjnie, podając jedynie niezbędne szczegóły
  3. Użytkownik e-Forum nie zamieszcza postów nic niewnoszących do dyskusji oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika e-Forum.
  4. Komentarze zamieszczane na e-Forum nie prezentują oficjalnego stanowiska Stowarzyszenia Forum Aktywności Lokalnej z siedzibą w Wałbrzychu, ani żadnej z jego struktur organizacyjnych, a jedynie poglądy osób biorących udział w dyskusji.
  5. Komentarze zbyt mocno odbiegające od tematu, obelżywe lub w inny sposób naruszające dobre obyczaje i przyjęte standardy będą usuwane przez moderatora.
  6. Użytkownicy e-Forum nagminnie łamiący jego zasady i ignorujący upomnienia moderatorów i administratorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu.
  7. Jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/ moderatorów za ciężkie mogą zaowocować powyższym bez uprzedniego upomnienia.
  8. W uzasadnionych przypadkach związanych z nieprzestrzeganiem zasad e-Forum moderator ma prawo zablokowania dostępu użytkownikowi i usunięcia jego komentarzy. Zablokowanie dostępu do e-Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
    • czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez administratora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
    • na czas nieokreślony.
       
  9. Rejestrując się na forum uczestnik akceptuje powyższe warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
     

III.    Kilka praktycznych zasad dotyczących pisania na e-Forum 

  1. Zakładając nowy wątek pamiętaj, że tytuł musi jednoznacznie i jak najdokładniej odpowiadać charakterowi naszego e-Forum.
  2. Zakładając nowy wątek pamiętaj żeby umieścić go we właściwym miejscu e-Forum.
  3. W treści postu opisz – jak najdokładniej – czego on dotyczy.
  4. Używaj znaków interpunkcyjnych, aby pomagający nie musiał się domyślać, o co Ci chodzi.
  5. Nadużywanie wielkich liter, kolorów itp. w treści postu może wiązać się z ostrzeżeniem lub usunięciem postu. Wielkie litery, kolory, podkreślenia mają jedynie wzmocnić najistotniejsze fragmenty wypowiedzi, a nie całą wypowiedź.
  6. Jeśli cytujesz czyjąś wypowiedź, tnij cytaty. Cytuj tylko te fragmenty wypowiedzi, na które odpowiadasz.
  7. Nie cytuj wypowiedzi, zwłaszcza całości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio po niej.
  8. Jeśli uważasz, że czyjś post łamie regulamin lub jest niewłaściwy z innych powodów możesz zgłosić to moderatorowi.
  9. Nie wyciągaj wątków sprzed paru miesięcy tylko po to, aby dodać jedną, niewnoszącą nic do tematu wypowiedź.
  10. Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów.
  11. Nie zakładaj kilkukrotnie wątków na ten sam temat. Kontynuuj wątek już rozpoczęty.
  12. Nie reklamuj swoich usług lub produktów na e-Forum.

Moderatorem e-Forum i administratorem danych osobowych zarejestrowanych użytkowników jest stowarzyszenie Forum Aktywności Lokalnej z siedzibą w Wałbrzychu ul. Ludowa 1 C. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia świadczenia usług na forum dyskusyjnym, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) i nie będą udostępniane innym podmiotom. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu i poprawiania treści swoich danych. Ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do aktywnego uczestnictwa tj. zamieszczania nowych treści na e-Forum.

W razie problemów lub wątpliwości - prosimy o kontakt z moderatorami forum pod adresem: biuro@inkubatorsudecki.pl
Powyższe zasady nie mają na celu ograniczania wolności wypowiedzi i wyrażania poglądów, a jedynie mają umożliwić prowadzenie dyskusji na odpowiednim poziomie merytorycznym i zgodnie z ogólnie przyjętymi normami dobrego wychowania.
Administracja e-Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników.